na dostawę/usługę/robotę budowlaną*
pod nazwą: koordynacja całościowa projektu „ Czynna ochrona raka szlachetnego w jeziorach Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych”, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na koordynacji całościowej projektu „Czynna ochrona raka szlachetnego w jeziorach Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych”, obejmująca:
1) Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją projektu zgodnie z zawartą Umową o dofinansowanie, wnioskiem aplikacyjnym, Planem Wdrażania Projektu oraz Planem Promocji Projektu.
2) Nadzór nad zgodnością działań wszystkich osób i podmiotów zaangażowanych w realizację Projektu z harmonogramem realizacji Projektu i szczegółowym budżetem Projektu, określonymi we wniosku aplikacyjnym, zobowiązaniami wynikającymi z zawartych w związku z Projektem umów oraz wytycznymi dotyczącymi Mechanizmu Finansowego EOG 2009-2014.
3) Koordynację, w zgodzie z wytycznymi obowiązującymi w Mechanizmie Finansowym EOG 2009-2014, prac związanych z wyłonieniem wykonawców w ramach zamówień publicznych podlegających oraz niepodlegających ustawie Prawo zamówień publicznych we współpracy z osobą odpowiedzialną za zamówienia publiczne w PZPK.
4) Nadzór nad przygotowywaniem korespondencji dotyczącej sprawozdawczości, rozliczeń finansowych, komunikacji z instytucjami reprezentującymi Mechanizm Finansowy EOG 2009-2014, Partnerem Projektu, a także - w razie konieczności - zmian do wniosku aplikacyjnego i Umowy o dofinansowanie, zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w Mechanizmie Finansowym EOG 2009-2014.
5) Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji Projektu przez osoby realizujące zadania w ramach Projektu.
6) Współpracę w zakresie realizacji projektu z instytucjami reprezentującymi Mechanizm Finansowy EOG2009 -2014, w szczególności Operatorem Programu oraz Krajowym Punktem Kontaktowym (w razie konieczności także w języku angielskim).
7) Udział w posiedzeniach Zespołu Projektowego.
8) Koordynowanie prac dotyczących monitorowania i ewaluacji Projektu.
9) Koordynowanie prac dotyczących rozliczeń finansowych w Projekcie, w tym nadzór nad terminowością i prawidłowością sporządzanych przez Dział finansowo-księgowy PZPK wniosków o zaliczkę, wniosków o płatność oraz niezbędnych sprawozdań, w tym na potrzeby zabezpieczenia środków finansowych na realizację Projektu.
10) Udział w kontrolach i audytach Projektu, składanie wyjaśnień w zakresie realizacji Projektu oraz sporządzanie ewentualnych uzupełnień pokontrolnych, do czasu zaakceptowania ostatniego wniosku o płatność .
Uwaga!
Szczegółowe uregulowania, co do warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
III. Forma i termin złożenia oferty:
Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia 14 lipca 2014r.do godz. 15.00 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie): Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, lub
- faxem na numer: 59 842 98 29, lub
- w wersji elektronicznej na e-mail: biuro@pomorskieparki.pl
IV. Kontakt w sprawie zamówienia
Wszelkich dodatkowych informacji w sprawie zamówienia udzieli: Bożena Sikora tel. 59 842 98 29, Anna Gątarek tel. 59 842 98 29.
V. Wymagania wobec potencjalnych Zleceniobiorców:
Wymagania konieczne wobec zleceniobiorcy:
- ukończenie, w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, studiów magisterskich,
- doświadczenie w zakresie zarzadzania projektami finansowanymi ze środków EOG lub funduszy Unii Europejskiej, tj. doświadczenie w zarzadzaniu/koordynacji/nadzorowaniu realizacji co najmniej 3 projektów w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, z których przynajmniej 1 to projekt o wartości minimum 1 mln zł.,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Wymagania pożądane:
- posiadanie wykształcenia w zakresie zarzadzania projektami na poziomie studiów podyplomowych
Uwaga!
Spełnienie wymogu koniecznego określonego w pkt. 1 oraz wymogu pożądanego określonego w pkt. 3. powinno zostać potwierdzone dokumentami stwierdzającymi ich spełnienie, w tym kopiami dyplomów.
Spełnienie wymogu koniecznego określonego w pkt. 2 i 3 powinno zostać potwierdzone w CV potencjalnego zleceniobiorcy stanowiącego załącznik do oferty.
VI. Kryteria wyboru ofert:
Podczas oceny ofert brane będą pod uwagę następujące kryteria:
- Spełnienie wymagań pożądanych (tak/nie), (A) - waga: 30 pkt
- Oferowana cena (B) – waga: 40 pkt
Ocena będzie dokonywana według skali punktowej przy założeniu, że maksymalna punktacja wynosi 100 punktów (wartość punktowa oferty = wartość punktowa wagi), w następujący sposób:
- Spełnienie wymagań pożądanych: NIE – 0 pkt, TAK – 30 pkt
- Oferowana cena: Ocenie podlega cena brutto za okres 1 miesiąca wykonywania zlecenia. Punkty (wartość punktowa oferty) przyznaje się w następujący sposób: (X:Y) x 70 pkt gdzie: X = najniższa cena, Y = cena ocenianej oferty
Uwaga!
Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych
kryteriów otrzyma najwyższą punktację obliczoną wg wzoru: Ocena = A + B
VII. Informacje dotyczące zawierania umowy:
Po wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie podpisana umowa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.
z up. DYREKTORA
Barbara Utracka- Minko
Z-CA DYREKTORA
Załącznikami do zaproszenia: