(Nr postępowania DAO. 251.3.2014)
Do Wykonawców
dot. postępowania na udzielenie zamówienia publicznego pn.: Kampania promocyjno- informacyjna – etap I, realizowana w ramach projektu „Czynna ochrona raka szlachetnego w jeziorach Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych”, dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MFEOG) 2009-2014, w ramach Programu: PL02 „Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów”.
Wyjaśnienia nr 2
W związku z wniesionymi zapytaniami do załącznika nr 1 SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), punkt II. Broszury informacyjne, oraz punkt IV. Opracowanie i wykonanie roll – upów obowiązującym w przedmiotowym postępowaniu, działając w trybie art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający wyjaśnia co następuje:
Pytanie nr 1:
dot. Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ):
- w części II SOPZ "Broszury informacyjne" w opisie specyfikacji broszur wskazaliście Państwo, iż broszura będzie mieć 4 strony przy jednoczesnej oprawie zszytej zszywką co sugeruje że stron broszury powinno być więcej niż 4.
Drukarnie przygotowują do druku i drukują broszury z oprawą zszywaną dwiema zszywkami w minimalnym układzie: 8 stron w opcji bez okładki oraz 4+8 stron w opcji z okładką - w związku z powyższym proszę o i informacje czy na pewno chodzi o broszurę zawierająca 4 strony czy o którąś z wymienionych opcji tj.:
- 8 stron w opcji bez okładki
- 4+8 stron w opcji z okładką
Odpowiedz na pytanie nr 1 brzmi:
Zamawiający zmienił zapis dotyczący II. Broszury informacyjne
Przed zmianą było:
II. Broszury informacyjne
Do zadań Wykonawcy należy:
Zaprojektowanie, skład, łamanie i wydrukowanie 5.000 sztuk broszur informacyjnych zgodnie z następującą specyfikacja techniczną:
- Format strony 18 cm x 18 cm
- Liczba stron 4+okładka
- Druk 4x4 (CMYK)
- Papier środek: kreda, błysk, gramatura 130 g,
- Okładka uszlachetniona folia błysk jednostronnie,
- Oprawa zszyta zszywką – 2 zszywki
- Nakład: 5.000 sztuk – skompletowane po 50 sztuk.
Po zmianie:
II. Broszury informacyjne
Do zadań Wykonawcy należy:
Zaprojektowanie, skład, łamanie i wydrukowanie 5.000 sztuk broszur informacyjnych zgodnie z następującą specyfikacja techniczną:
1. Format strony 18 cm x 18 cm
2. Liczba stron 8
3. Druk 4x4 (CMYK)
4. Papier: kreda, błysk, gramatura 170 g,
5. Strony 1 i 8 (zewnętrzne) uszlachetnione folią błysk jednostronnie
6. Oprawa zeszytowa – 2 zszywki
7. Nakład: 5.000 sztuk – skompletowane po 50 sztuk pakowane w kartony
Pytanie nr 2:
dot. Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ):
- w części IV SOPZ “Opracowanie i wykonanie roll-upów” w opisie specyfikacji roll-upa wskazaliście Państwo, iż roll-up będzie mieć posiadać 2 aluminiowe maszty napinające przy formacie planszy graficznej 100cm x 200 cm. Dwa maszty napinające stosuje się przy znacznie szerszych roll-upach niż wskazany przez Państwa w SOPZ.
Proszę o informację czy aby na pewno chodzi o 2 maszty napinające przy wymiarach roll-upa 100 cm x 200 cm? Firmy produkujące roll-upy stosują przy wymiarach 100 m x 200 cm standardowo jeden maszt napinający.
Odpowiedz na pytanie nr 2 brzmi:
Zamawiający zmienił zapis dotyczący konstrukcji opracowania i wykonania roll- upów.
Przed zmianą było:
IV. Opracowanie i wykonanie roll – upów
Do zadań Wykonawcy należy:
Zaprojektowanie, wykonanie 5 sztuk roll-upów informacyjnych zgodnie z następującą specyfikacją techniczną:
6. konstrukcja: kaseta aluminiowa z systemem rolującym, dwa aluminiowe maszty napinające
Po zmianie:
IV. Opracowanie i wykonanie roll – upów
Do zadań Wykonawcy należy:
Zaprojektowanie, wykonanie 5 sztuk roll-upów informacyjnych zgodnie z następującą specyfikacją techniczną:
6. konstrukcja: kaseta aluminiowa z systemem rolującym, jeden aluminiowy maszt napinający
Zamawiający dokonał zmiany w :
- załączniku nr 1 do SIWZ tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w punkcie II Broszury informacyjne,
- w załączniku nr 1 projektu umowy, punkcie II Broszury informacyjne, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
- załączniku nr 1 do SIWZ tj. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w punkcie IV. Opracowanie i wykonanie roll – upów,
- w załączniku nr 1 projektu umowy, punkcie IV. Opracowanie i wykonanie roll-upów, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.