Słupsk, dn. 22.10.2014r.
(Nr postępowania DAO. 251.3.2014)
Do Wykonawców
dot. postępowania na udzielenie zamówienia publicznego pn.: Kampania promocyjno- informacyjna – etap I, realizowana w ramach projektu „Czynna ochrona raka szlachetnego w jeziorach Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych”, dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MFEOG) 2009-2014, w ramach Programu: PL02 „Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów”.
Wyjaśnienia nr 3
W związku z wniesionymi zapytaniami do załącznika nr 1 SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), punkt II. Broszury informacyjne, oraz punkt IV. Opracowanie i wykonanie roll – upów obowiązującym w przedmiotowym postępowaniu, działając w trybie art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z póź. zm.) Zamawiający wyjaśnia co następuje:
Pytanie nr 1:
Pytanie 1: Dotyczy pkt II. Broszury informacyjne.
Format wynosi 18 cm x 18 cm. Jest to format już gotowego, zszytego egzemplarza? Czy ma on mieć 4 str czy 4 kartki, łącznie z okładką? Czy okładka ma być pokryta folią czy lakierem UV? Czy gramatura okładki również ma wynosić 130 g?
Odpowiedz na pytanie nr 1 brzmi:
Na stronie internetowej Zamawiającego tj. bip.pomorskieparki.pl , Zamawiający na bieżąco zamieszcza informacje niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania, m. in. uzupełnienia, modyfikacje, wyjaśnienia, zmiany treści SIWZ, treść odwołań dotyczących ogłoszenia o zamówieniu lub zapisów SIWZ.
Zamawiający w dniu 20.10.2014 r doprecyzował i uzupełnił szczegółowo zapis dotyczący: II. Broszur informacyjnych oraz zamieścił je na swoje stronie internetowej (o której mowa powyżej) w dniu 20.10.2014 r. pod tytułem „ Do Wykonawców wyjaśnienie nr 2” w brzmieniu:
Do zadań Wykonawcy należy:
Zaprojektowanie, skład, łamanie i wydrukowanie 5.000 sztuk broszur informacyjnych zgodnie z następującą specyfikacja techniczną:
1. Format strony 18 cm x 18 cm
2. Liczba stron 8
3. Druk 4x4 (CMYK)
4. Papier: kreda, błysk, gramatura 170 g,
5. Strony 1 i 8 (zewnętrzne) uszlachetnione folią błysk jednostronnie
6. Oprawa zeszytowa – 2 zszywki
7. Nakład: 5.000 sztuk – skompletowane po 50 sztuk pakowane w kartony
Pytanie nr 2:
Pytanie 2: Dotyczy pkt IV. Opracowanie i wykonanie roll-upów
Roll-upy o wymiarach planszy graficznej 100 cm x 200 cm posiadają zazwyczaj 1 maszt napinający. Czy w zamówieniu na pewno mają być 2 maszty napinające?
Odpowiedz na pytanie nr 2 brzmi:
Na stronie internetowej Zamawiającego tj. bip.pomorskieparki.pl , Zamawiający na bieżąco zamieszcza informacje niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia postępowania, m. in. uzupełnienia, modyfikacje, wyjaśnienia, zmiany treści SIWZ, treść odwołań dotyczących ogłoszenia o zamówieniu lub zapisów SIWZ.
Zamawiający w dniu 20.10.2014 r zmienił zapis dotyczący: IV Opracowanie i wykonanie roll- upów 6. konstrukcja , oraz zamieścił go na swoje stronie internetowej (o której mowa powyżej) w dniu 20.10.2014 r. pod tytułem „ Do Wykonawców wyjaśnienie nr 2” w brzmieniu:
Do zadań Wykonawcy należy:
Zaprojektowanie, wykonanie 5 sztuk roll-upów informacyjnych zgodnie z następującą specyfikacją techniczną:
6. konstrukcja: kaseta aluminiowa z systemem rolującym, jeden aluminiowy maszt napinający