Słupsk, 30.04.2015 roku
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Druku i dostawy materiałów informacyjno- promocyjnych dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych. (Nr postępowania DAO. 251.3.2015)
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, którą jest oferta złożona przez Wykonawcę: FHU MARIOLA BORKOWSKA, UL.A.J. ABLEWICZA 13/21, 33-100 TARNÓW
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano w oparciu o kryteria: cena oferty, liczbę koncepcji oprawy graficznej: Plakatów informacyjnych „Obce gatunki inwazyjne? Nie, dziękuję! (P) i liczbę koncepcji oprawy graficznej: roll – upów (R), określone w rozdziale XIII SIWZ, w którym oferta w/w Wykonawcy uzyskała 90 punktów. W poniższej tabeli podano: nazwy, siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną ofertom w kryterium: cena oferty, liczbę koncepcji oprawy graficznej: Plakatów informacyjnych „Obce gatunki inwazyjne? Nie, dziękuję! (P) i liczbę koncepcji oprawy graficznej: roll – upów (R) i łączną punktację.
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena =90 pkt gdzie 1 pkt = 1%
|
Liczba koncepcji oprawy graficznej: Plakatów informacyjnych „Obce gatunki inwazyjne? Nie, dziękuję! (P) – zadeklarowana liczba koncepcji oprawy graficznej, które zostaną przedstawione Zamawiającemu do wyboru (max 5 pkt): - za 1 koncepcję projektu oprawy graficznej – 0 pkt, - za 3 koncepcje projektu oprawy graficznej – 5 pkt |
Liczba koncepcji oprawy graficznej: roll – upów (R) – zadeklarowana liczba koncepcji oprawy graficznej, które zostaną przedstawione Zamawiającemu do wyboru (max 5 pkt): - za 1 koncepcję projektu oprawy graficznej – 0 pkt, - za 3 koncepcjie projektu oprawy graficznej – 5 pkt.
|
C+ P+ R = Łączna liczba otrzymanych punktów |
1 |
„REMI-B” KRZYSZTOF BOIŃSKI, ADAM KROKOWSKI SPÓŁKA JAWNA, UL. STRAŻACKA 35, 43-382 BIELSKO- BIAŁA
|
53,26 |
3 koncepcje = 5 pkt |
3 koncepcje = 5 pkt |
63,26 |
2 |
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO – HANDLOWO – USŁUGOWE JANUSZ CIOSEK WIELKA REKLAMA, OS.IM.KARD.S.WYSZYŃSKIEGO 28/16, 98-300 WIELUŃ |
51,79 |
3 koncepcje = 5 pkt |
3 koncepcje = 5 pkt |
61,79 |
3 |
FHU MARIOLA BORKOWSKA, UL.A.J. ABLEWICZA 13/21, 33-100 TARNÓW |
90,00 |
1 koncepcje = 0 pkt |
1 koncepcje = 0 pkt |
90,00 |
4 |
AGENCJA WYDAWNICZO – REKLAMOWA – DORADZTWO WIESŁAW GŁODEK, UL.PRZEMYSŁOWA 5/3, 76-200 SŁUPSK |
65,65 |
3 koncepcje = 5 pkt |
3 koncepcje = 5 pkt |
75,65 |
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.) przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI w/w ustawy, opisane w rozdziale XVII SIWZ.