Słupsk, 27.03.2015 roku
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: Kampanii promocyjno- informacyjnej – etap II, realizowanej w ramach projektu „Czynna ochrona raka szlachetnego w jeziorach Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych”, dofinansowanej ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (MFEOG) 2009-2014, w ramach Programu: PL02 „Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów”.
(Nr postępowania DAO. 251.1.2015)
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, którą jest oferta złożona przez Wykonawcę:
SUN&MORE SP ZOO reprezentowaną przez Panią Renata Rot- Barska.
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano w oparciu o kryterium: cena, liczba koncepcji projektu oprawy graficznej akcji: Bioróżnorodność- poznaj aby zachować” (L) i liczba scenariuszy animowanego spotu promocyjnego (S) określone w rozdziale XIII SIWZ, w którym oferta w/w Wykonawcy uzyskała 90 punktów.
W poniższej tabeli podano: nazwy, siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert, zawierającym punktację przyznaną ofertom w kryterium: cena, liczba koncepcji projektu oprawy graficznej akcji: Bioróżnorodność- poznaj aby zachować” (L) i liczba scenariuszy animowanego spotu promocyjnego (S) i łączną punktację.
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena =90 pkt gdzie 1 pkt = 1%
|
Liczba koncepcji projektów oprawy graficznej akcji: Bioróżnorodność- poznaj aby zachować” (L) - 5 % - za 2 koncepcje projektu oprawy graficznej – 0 pkt, - za 3 koncepcji projektu oprawy graficznej – 3 pkt, - za 4 koncepcji projektu oprawy graficznej – 5 pkt.
|
Liczba scenariuszy animowanego spotu promocyjnego (S) – 5% - za 2 scenariusze animowanego spotu promocyjnego – 0 pkt, - za 3 scenariusze animowanego spotu promocyjnego – 3 pkt, - za 4 scenariusze animowanego spotu promocyjnego – 5 pkt |
C+ L+ S = Łączna liczba otrzymanych punktów |
1 |
CENTRUM PROMOCJI I REKLAMY REMEDIA, PIOTR FLOREK UL. DOLINA 35, 85-212 BYDGOSZCZ |
36,97
|
5 |
5 |
46,97 |
2 |
SUN& MORE SP. ZOO, UL. RAPACKIEGO 8C, 71-467 SZCZECIN |
90 |
0 |
0 |
90 |
3 |
.BRINGMORE ADVERTISING, WŁODZIMIERZ RAJCZYK, UL. ARMII KRAJOWEJ 9A, 41-506 CHORZÓW |
42,39 |
5 |
5 |
52,39 |
4 |
TRZY DRUGIE, ALEKSANDRA MICHALAK, UL.WOJNICKA 2, 03- 774 WARSZAWA |
48,27 |
5 |
5 |
58,27 |
5 |
JERO SP ZOO, AL.JANA CHRYSTIANA SZUCHA 16 LOK.37, 00-582 WARSZAWA |
-
|
-
|
- |
- |
6 |
AIKON POZNAŃ, SP ZOO, UL. MIĘDZYBORSKA 27A, 60-162 POZNAŃ |
26,40 |
5 |
5 |
36,40 |
7
|
SZAREK WYDAWNICTWO REKLAMA, UL. GROTTGERA 19, 76-200 SŁUPSK |
67,36 |
5 |
5 |
77,36 |
8
|
AMBERMEDIA SP ZOO , UL. ŚWIĘTOJAŃSKA 53/2, 81-391 GDYNIA |
46,66 |
5 |
5 |
56,66 |
Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.) przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI w/w ustawy, opisane w rozdziale XVII SIWZ.